Întrebări frecvente - iaBilet.ro

Întrebări frecvente

Cât costă livrarea biletelor prin curier și când se livrează?

Comenzile efectuate după ora 15:00 vor fi procesate și predate firmei de curierat pentru livrare a doua zi lucrătoare. Comenzile efectuate în zile de weekend sau zile libere conform sărbatorilor legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

Poți afla când ajunge curierul sunând la Fan Courier la numarul 021 9336 (număr cu tarif normal).

Dacă ai plătit cu cardul, prin Vodafone, Orange, Paypal sau prin transfer bancar şi ai ales ca biletele să-ţi fie livrate in format fizic prin curier, taxa de transport este 25 lei pentru Bucureşti şi 30 lei pentru restul ţării.

Dacă ai ales plata prin ramburs, transportul costa 25 lei pentru Bucureşti, respectiv 30 lei pentru restul ţării.

După procesare, termenul de livrare de maximum 2 zile lucrătoare. Când iți expediem plicul, vei primi pe email o confirmare care contine numarul AWB generat de sistemul Fan Courier.

Evenimentul la care am cumpărat bilete s-a anulat. Cum îmi recuperez banii?

Pentru biletele achizitionate cu plata prin card rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor se va efectua automat în contul din care s-a facut plata initiala in termen de maxim 14 zile lucratoare. De obicei dureaza maxim 1-3 zile lucratoare dar in functie de banca dvs procedeul poate fi uneori mai lung.

Pentru biletele achizitionate cu plata prin Orange sau Vodafone, rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor va fi returnata din contul operatorului de telefonie prin ajustarea facturii lunare.

Pentru biletele achizitionate cu plata ramburs (livrare prin curier) sau din punctele fizice va rugam sa intrati pe www.iabilet.ro/anulare unde va rugam sa introduceti ID-ul comenzii si seria de pe bilet/bilete si apoi veti fi rugati sa introduceti contul bancar in care doriti restituirea banilor sau puteti opta sa primiti un voucher de contravaloarea sumei pe care il puteti folosi pe iabilet.ro pentru o alta comanda. In caz ca doriti returnarea in cont iban plata se va efectua in maxim 14 zile lucratoare. Voucherul primit poate fi folosit oricand.

ID-ul de comanda se afla in mailul primit cand ati comandat biletele sau il puteti gasi si pe biletul dvs pentru biletele cumparate dupa 15 iulie 2019 in coltul din dreapta sus al biletelor si are forma 190719036238 (sau 200719036238), Seria de pe bilet se afla sub QR code  si are o forma cu cifre si litere de genul H6ZKKBABW8

Anumite evenimente de pe site au comisionul (indiferent de natura sa)  adaugat peste pretul biletului. iaBilet va putea returna in caz de anulare a comenzii doar pretul biletului nu si comisioanele aferente platii. Aceste comisioane apar inca din pagina evenimentului si “urmaresc” cumparatorul pana in ultima pagina de plata, ele fiind aceleasi. Niciun comision nu este adaugat fara a fi afisat, inafara de cele care apar pe site in toti pasii de cumparare si de navigare.

Sunt organizator. Cum pot să vând bilete prin iaBilet?

Trimite un email la contact@iabilet.ro și îți stăm la dispoziție (aproape) 24/24, chiar și în weekend. Poți consulta oferta de servicii iabilet.ro aici: www.iabilet.ro/servicii 

Cum pot contacta echipa iaBilet?

Ne poţi contacta pe email, la adresa contact@iabilet.ro sau telefonic, la numărul 0314 326 888 (număr cu tarif normal), unde un robot telefonic te poate ghida printre optiunile pe care le ai la dispozitie.

Cum procedez pentru emiterea unei facturi?

Te rugam sa intri la adresa: iabilet.ro/facturi si sa completezi toate campurile cu datele complete si corecte. Factura fiscala va fi emisa de catre societatea organizatoare si va fi trimisa in format pdf pe adresa de mail din formular.

Important: Factura nu este emisa de iabilet.ro, ci de catre organizatorul evenimentului in numele caruia noi vindem bilete. Cererea ta ajunge pe mail direct la organizator. Primirea facturii poate dura de la cateva zile la o luna sau chiar mai mult. Multumim pentru intelegere!

Cum pot intra la eveniment?

După efectuarea comenzii si finalizarea plăţii, vei primi pe email biletele comandate, în format electronic (PDF). Biletele primite le poti salva pe telefon sau le poți printa pe o foaie A4; la intrare în ziua evenimentului se va scana codul QR de pe bilet. Codul QR trebuie sa fie lizibil pentru a putea fi scanat.

Cum procedez daca am cumpărat de la un automat ZebraPay?

După achitarea biletelor la un automat ZebraPay, automatul iți eliberează o chitanță pe care este printat câte un cod de bare pentru fiecare bilet cumpărat. Aceste coduri de bare vor fi scanate la intrare. În plus, vei primi și pe email o copie în format electronic (PDF) a biletelor.

Nu mai pot ajunge la eveniment, ce fac?

Poți solicita anularea biletelor și returnarea contravalorii acestora, la adresa iabilet.ro/anulare.
Atenție, anularea biletelor și returnarea se supun unor
termeni și condiții.

Am pierdut biletele (am sters mailul cu biletele), ce fac?

Intra in contul tau pe desktop sau de pe mobil, iar acolo vei avea istoricul comenzilor tale (iabilet.ro/biletele-mele). De asemenea, poti trimite o solicitare pe adresa contact@iabilet.ro pentru a intra in legatura cu echipa noastra de suport.

Cum verific faptul ca valoarea facturii Vodafone sau Orange a fost ajustata in cazul unei anulari?

Valoarea tranzactiei anulate va fi regasita pe factura operatorului de telefonie. In cazul in care anularea s-a facut dupa data la care primesti factura, ajustarea se va regasi pe urmatoarea factura.

Ajustarea nu poate fi vizualizata in cadrul sectiunii My Account de la operator.