Evenimentul este sold-out, dar încă mai găsești bilete la:
Conferinta 6C - Cariera
In mailul de la iaBilet vei vedea un buton "Vezi online". Pentru a viziona evenimentul, este suficient sa dai click pe acesta si te va duce catre conferinta. Mentionam ca este necesar sa aveti aplicatia Zoom instalata. Mai multe detalii
Te gândești dacă să rămâi ANGAJAT sau să continui PE CONT PROPRIU?
Află cum să iei cele mai bune decizii pentru CARIERA TA de la mentori de
top:
✓ Ce tip de personalitate îți trebuie ca să ai succes ca angajat sau pe cont propriu.
✓ Ce atitudine te duce mai repede la succes măsurabil în sfera profesională.
✓ Cel mai important și cel mai incomod instrument de măsurare a succesului profesional.
✓ Cum poţi să faci Self Ledership ca să obţii rezultate şi să devii exemplu pentru oamenii care contează ✓ Cele 3 elemente esențiale ale oricărui proiect profesional.
✓ Cum să-ți rezolvi problemele în toate cele 4 arii ale vieții și cum poți să fii un lider bun acasă și la serviciu.
CINE ÎȚI VA OFERI RĂSPUNS LA ÎNTREBĂRILE TALE?
Andy Szekely inovează de 22 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker.
Andy este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial care au vizitat România. (Exemple: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Bob Proctor, Dr. John Gray, Brian Tracy, Dr. Oz.) A ținut prezentări comerciale în 7 țări europene și traininguri demonstrative în China, SUA și Canada.
Este formatorul a peste 40 de speakeri români care astăzi sunt prezenți pe scenele țării și/sau dezvoltă afaceri de training și coaching (Exemple: Paul Ardeleanu, Raluca Mohanu, Ovidiu Oltean, Zoia Zărnescu, Eusebiu Burcaș, Marian Drăgulescu, Ilinca Păun, Urania Cremene, Adrian Erimescu, etc.).
Andy este un pionier al pieței românești de seminarii deschise pe teme de dezvoltare personală și leadership, organizând încă din 1995 astfel de conferințe cu peste 40 de speakeri străini invitați. Experiența sa personală că speaker și trainer depășește 2.000 de apariții live.
Creator al comunității AS, care numără peste 300.000 de membri consumatori ai materialelor de dezvoltare personală și leadership publicate de echipa editorială Andy Szekely şi a două branduri naționale:
- Conferințele 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om: Carieră (Leadership & Performanță), Conectare (Relații Autentice), Cash (Prosperitate & Bani), Corp (Energie &Vitalitate), Contribuție (Leadership & Public Speaking), Creștere (Învăţare Accelerată & Evoluție personală)
- Elite School – programe de dezvoltare personală și leadership susținute în top 10 mari orașe ale României, cu formatori acreditați ai metodei Andy Szekely (începând din 2010)
- Bootcamp University – program de dezvoltare personală și leadership în format ‘‘tabără intensivă - 8 zile‘‘, cu peste 1100 de absolvenți, o echipă solidă formată din 10 traineri asociați și 40 de facilitatori licențiați (începând din 2003).
Andy este autorul cu cele mai multe cărţi și produse multimedia pe teme de dezvoltare personală şi profesională publicate în România (8 cărți și peste 100 de ore de material audio-video). A conceput și livrat 7 programe de training transformațional de dezvoltare personală și profesională bazate pe concepte originale înregistrate la OSIM.
- OCTAVIAN PANTIŞ -TRAINER, AUTOR ŞI ANTREPRENOR DE SUCCES
Compania sa de training, Qualians, care în 2015 a integrat și serviciile oferite anterior prin firma TMI, este una dintre cele mai vechi firme de training din România, cu o activitate neîntreruptă din decembrie 1998.
Noua sa carte, "DARK COCKPIT: Cum să comunici, să conduci și să fii în control tot timpul. Ca un comandant de aeronavă", scrisă împreună cu comandantul Emil Dobrovolschi, s-a vândut în 4.000 de exemplare în primele trei luni de la lansare. Cartea le aduce cititorilor sfaturi valoroase din know-how-ul extrem de eficient și de riguros al companiilor aeriene.
DARK COCKPIT este tradusă în engleză și a intrat in etapele premergătoare publicării internaționale.
Cartea sa MUSAI LIST, publicată în noiembrie 2012 la Editura Publica, este un bestseller al cărților de business în România și se bucură de un feedback foarte bun din partea cititorilor. S-a vândut până acum în peste 27.000 de exemplare.
Octavian este și autorul celor mai bine vândute cărți audio din colecția self help editată de Humanitas, cu nu mai puțin de 4 titluri în top.
Ca trainer a câștigat o serie de premii – “Trainer of the Year”, “Best Speaker” – dar un loc aparte îl păstrează Premiul pentru Training primit la Gala CARIERE 10 Ani, pentru “standardul înalt și pasiunea aduse industriei de training”. Este Professional Member al USA National Speakers Association.
- MONICA CADOGAN - CEO & Co-Founder Vivre SI ANTREPRENOR DE SUCCES
Monica Cadogan – CEO & Co-Fondator Vivre – și-a început cariera antreprenorială în consultanță, pe când avea 23 de ani.
A încercat diferite tipuri de business, de la a vinde înghețată, la a organiza training-uri profesionale și până la a se ocupa de afaceri imobiliare și construcții.
Ideea lansării unui magazin online i-a venit la final de 2011, iar în aprilie 2012 Vivre lua deja startul, fiind unul din primele magazine online de Home & Deco din România.
Entuziasmul, perseverența și echipa au fost factorii cheie care au contribuit la dezvoltarea business-ului în vremurile de început ale e-commerce-ului din România.
Astăzi, la 8 ani de la lansare, Vivre este cel mai mare retailer online de Home & Deco din Europa Centrală și de Est, continuând să fie condus de aceeași echipă fondatoare și de aceleași persoane de decizie din echipa inițială.
- CRISTINA CHIRIAC - ANTREPRENOR DE SUCCES, MENTOR ȘI AUTOR
Cristina Chiriac, este doctor in economie al Academiei Române și are o vastă expertiză în management acumulată atât în sectorul administrativ cât și în cel privat.
Specializată în finanțe, bănci, burse de valori și asigurări, evaluator, consultant și auditor financiar, practician în insolvență, mediator și arbitru internațional în mediere, Cristina Chiriac publică numeroase articole de specialitate, participă la conferinte, dezbateri pe teme economice atât naționale cât și internaționale.
După ce a asigurat managementul World Trade Center București și, înainte, al unor importante instituții de stat precum Autoritatea de Valorificare a Activelor Statului conducând în calitate de Vicepreședinte departamentele de Postprivatizare și Insolvență, Cristina a decis în anul 2012 că se regăsește cu adevărat în zona de antreprenoriat, pe care în prezent o susține cu toate forțele, militând pentru reformarea sistemului și promovarea antreprenoriatului.
Ca recunoaștere a meritelor sale Cristina a primit titlul de Ambasador al antreprenoriatului feminin, făcând parte din „Reţeaua Europeană a Femeilor Ambasadoare ale Antreprenoriatului” şi de Mentor al antreprenoriatului feminin, făcând parte din „Reţeaua Europeană de Mentori pentru Femeile Antreprenor” titluri acordate de către Comisia Europeană în anul 2010, respectiv 2011.
Cristina Chiriac este Președintele Asociației Naționale a Antreprenorilor, una dintre cele mai importante asociații non-profit pentru antreprenoriat ale cărei baze le-a pus în 2013, împreună cu mai mulți antreprenori, și prin intermediul căreia militează pentru drepturile antreprenorilor, cu accent pe intreprinderile mici și mijlocii, susține educația antreprenorială și contribuie activ la promovarea și încurajarea antreprenoriatului în Romania.
În anul 2017, Cristina Chiriac alături de alte antreprenoare pune bazele primei construcții patronale dedicate antreprenoriatului feminin și astfel se naște Federația Patronatelor Femeilor Antreprenor.
„Flori de ie” reprezintă proiectul de suflet al Cristinei Chiriac în el se regăsesc toate ingredientele pentru care militează: antreprenoriat, dezvoltare rurală, egalitate de șanse, promovarea valorilor romanesti dar și a originilor. Viena, Londra, Shanghai, Abu-Dhabi, New York, Tokyo, Dubai sau Moscova sunt doar cateva dintre capitalele mari unde Cristina Chiriac a avut curajul să expună ia românescă demonstrând astfel că ia românescă reprezintă cel mai bun ambasador al României și revitalizând în același timp un segment important, al meșteșugurilor.
"Fiecare viaţă este o poveste şi fiecare poveste are un tâlc. La fel ca în viaţă, şi poveştile se contruiesc în timp.
Şi tot în timp toate cele trăite ori povestite se desluşesc. Bucurii sau tristeţi, certitudini sau îndoieli, defecte şi calităţi toate dau măsura omului care sunt.
Cu fiecare alegere pe care am făcut-o, dar mai ales cu fiecare lucru pe care am ales să nu-l fac, mi-am croit un destin.
Ceea ce sunt este alegerea mea şi acest fapt descrie perfect raţiunea mea de a fi. Tot ceea ce simt şi gândesc mă defineşte în modul cel mai intim fiindcă sunt eu în tot ceea ce fac. Sunt eu şi cei de lângă mine. Sunt eu şi prietenii mei. Sunt eu, familia mea, prietenii mei şi voi cei cărora doresc să le spun că îmi pasă.
M-am născut în Câmpulung Muscel. Undeva în Argeş. De crescut am crescut în mijlocul unei familii de oameni oneşti şi îndărătnici. Loiali unei tradiţii, părinţii mei se încăpăţânau să nu uite cu nici un chip ceea ce trebuia uitat în mod oficial şi convenit pe linie de partid.
Deşi bine înfipţi în solul tradiţiei, ai mei n-au ezitat nicio clipă să evalueze avantajele viitorului. Au trăit efectiv cu speranţa că într-o zi noi, copii lor, o vom duce mai bine decât au dus-o ei.
Am crescut bunăoară în ambianţa unui echilibru dintre memorie şi prezent, dintre ceea ce sunt şi ceea ce pot deveni. Încă din primii ani de şcoală, în casa copilăriei mele, nume precum Theodor Aman, Ion Barbu sau Nicolae Golescu, ca să amintesc doar câţiva dintre ei, aveau o rezonanţă familiară."
- ROMEO CRETU - TRAINER, COACHȘI AUTOR
Romeo Crețu este Dezvoltator de Oameni și Instalator de Obiceiuri, adică trainer, coach, Maestru Reiki, psihoterapeut și autor pasionat de rezultatele pe care oamenii și companiile le pot obține pe termen lung.
Ca trainer certificat CNFPA dezvoltă și susține programe de training de aproape 20 de ani pentru sute de oameni anual. Cele mai livrate programe de pregătire sunt cele de comunicare, obiective și obiceiuri și managementul timpului și a energiei personale.
Este coach acreditat EUCF și lucrează cu zeci de oameni pe an.
Ca autor, Romeo a publicat în 2001 primul studiu din România în domeniul motivației umane. A continuat apoi cu „Viața merită trăită – Ghid pentru viață în 45 de reamintiri”, „Gânduri primite și trimise mai departe”, „Obiective și Obiceiuri” și "Schimbă-ți convingerile care nu te (mai) ajută! " o carte despre schimbarea convingerilor limitative.
Din 2015 este Training Manager în programul Bootcamp University. Din acest rol coordonează și instruiește echipa de facilitatori pentru toate programele marca Andy Szekely.
- MARA IEPURE - Trainer, speaker și consultant
Mara face parte din Comunitatea AS din anul 2008, când a participat la SELF Mastery Bootcamp, urmând apoi programul Speaker Elite şi mastermindul Decizii Radicale, în anul următor.
Este consultant în accesare fonduri cu finanţare europeană şi guvernamentală. A lucrat în proiecte cu finanţare europeană accesând fonduri pre-aderare (PHARE), apoi a scris şi implementat proiecte cu finanţare europeană din fonduri post-aderare (FSE, FEDR, PSDRU 2007-2014). În momentul de faţă, ajuta tinerii antreprenori/ firme mici şi mijlocii să acceseze fonduri cu finanţare nerambursabilă de la guvern, prin programul Start Up Nation, oferind consultanta pentru atragerea de fonduri nerambursabile pentru societăţi de tip SRL şi/sau SRL-D.
Unul dintre proiectele sale de suflet este SELLification.org, o companie creată şi finanţată prin programul StartUp Nation 2017 şi în care a ales să se implice atât la nivel administrativ cât şi la nivel educaţional. SELLification - The PROFESSIONAL's Selling Game este un proiect care a luat naştere din dorinţa de a crea un cadru de învăţare cu soluții interactive de traininguri experienţiale în vânzări pentru oamenii de vânzări şi nu numai. Astăzi, Mara este unul dintre cei 50 de traineri certificaţi SELLification ajutându-i pe antreprenori să îşi crească vânzările printr-o metodologie interactivă de învăţare.
Mara este formator certificat din anul 2009, cu experienţă în domeniul managementului de proiect şi managementului resurselor umane. Abilitatea de a vorbi în public a descoperit-o şi-a dezvoltat-o în cadrul organizaţiei TOASTMASTERS, ca Vicepreşedinte pe Membership, membru cu roluri active, a susţinut numeroase discursuri şi a participat atât ca şi concurent şi mai apoi ca şi Jurat în cadrul concursurilor naţionale Toastmasters.
De asemenea Mara face parte şi din echipa de moderare a două evenimente de anvergură din România: cel mai mare eveniment de design şi arhitectură din România: ”CUIB - Construieşte Uşor Inteligent şi Bine”, şi cel mai important eveniment de Business din România: ”Business Days”.
- CALIN IEPURE - Trainer, coach și autor
Călin Iepure coordonează cea mai cunoscută organizație de Business Networking din România - bizz.club. Este totodată fondator al mai multor startup-uri cu influență în sfera educațională: SELLification - The PROFESSIONAL's Selling Game și De vorbă cu Antreprenorii - Platformă online de dezvoltare antreprenorială. Mai nou este și master trainer pentru mentorii de business din școala antreprenorială creată de Cristian Onețiu: Business Mentors.
Călin este co-autor a mai multor cărți și audiobook-uri cum ar fi
- Jocul Vânzării - TOT ce știe un vânzător de TOP... și ceva în PLUS
- BANII muncesc pentru mine - drumul de la depedență la Independență Financiară
- Fișa Postului de Antreprenor - Harta oricărei afaceri cartografiată împreună cu Gigi Nacev
- Călătoria Speakerului - De la ucenic la maestru în arta vorbitului în public
- Metoda Active Reviewing - Un ghid practic pentru traineri și coordonatori de training
Este specializat ca trainer, speaker, facilitator, coach, facilitator și consultant în arii precum: public speaking, networking, persuasiune, negociere, leadership, antreprenoriat, educație financiară, management și îmbunătățirea proceselor de vânzare.
Motto: “Secretul succesului în viață este să fii pregătit atunci când a venit timpul!
***
Studiile efectuate de cercetătorii de la Gallup, Harvard și alte organizații similare în domeniul succesului și împlinirii arată că există o distincție esențială între ele.
Succesul se referă la performanța obținută într-un anumit domeniu al vieții.
Pe de altă parte, împlinirea este dată de realizarea progresivă și echilibrată a obiectivelor în toate cele 6 arii ale vieții!
La o analiză sumară, devine evident că o viaţă frumoasă este cea în care dezvolți uniform toate elementele vieţii tale și chiar dacă se schimbă prioritățile din când în când, distanța dintre ele nu este exagerată.
Cum arată o cursă a vieții frumoasă și spectaculoasă?
Ei bine, este atunci când, având „pregătire” similară, ei nu rămân în urmă nici un moment la distanțe irecuperabile. Asta înseamnă viață echilibrată.
În concluzie, am o „veste” pentru tine: EȘTI organizatorul acestei curse!
Este cursa vieții tale!
Acționează în consecință!
Cea mai importantă modalitate de reușită în carieră este colaborarea.
Poți realiza ‘’de unul singur’’ doar ce îți permite timpul și competența ta. Poț realiza mai multe cu părghia parteneriatului, în care folosești timpul și competența membrilor echipei.
Seria Conferințelor 6C reprezintă singurul program din România, în care sunt dezvoltate toate cele 6 arii importante din viața unui om: Carieră, Contribuţie, Conectare, Cash, Creştere şi Corp.