servicii pentru teatre, cluburi şi organizatori de evenimente

Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne scrieti la contact@iabilet.ro

Puncte cheie

  • orice dezvoltări customizate doriți, vă rugăm să ne contactați.
  • singurul serviciu care are și plată pe abonament la orange sau vodafone. De fapt, iabilet are cele mai multe metode de plată din România (mai exact, împrumutăm noi utilizatorii și ne recuperăm banii de la ei după concert pe factura de telefonie).
  • 1800 de puncte fizice de vânzare în toată țara (cât toate celelalte rețele la un loc).
  • locul întâi pe ticketing electronic în România cu comisioane care pornesc de la 4.9%, bilete fizice de la 0.6 lei / bucata.
  • robot telefonic, serviciu de suport semi-automatizat pe bază de tickets.
  • plăți săptămânale automate direct în cont, rapoarte în timp real.
  • scanare online cu aplicație de telefon + scanner în timp real și sistem antifraudă.
  • bază de date cu peste 150.000* de cumpărători. peste 40.000* de utilizatori activi pe aplicațiile de android și IOS.
  • promovare gratuită.
  • *Date valabile la 01.07.2016.

Pe larg

  • prima platformă de ticketing electronic din România și lider de piață pe această zonă. Locul doi în țară ca volum de vânzări overall.
  • comisioane mici începând de la 4.9% fără alte taxe sau costuri suplimentare, în funcție de volumul dumneavoastră de evenimente.
  • la cumpărare TOȚI utilizatorii primesc și un SMS cu linkul către bilete. În caz că le pierd și își dau seama de asta la coadă la intrare în ziua concertului, le pot accesa cu un singur click.
  • evenimentele de pe site sunt promovate și pe siteurile partenere: bestmusic.ro, eva.ro, cinemagia.ro și metalhead.ro.
  • newsletter cu peste 150.000 de cumpărători de bilete (NU abonați, cumpărători!) iar cifra crește în timp real, zi de zi.
  • cea mai performantă platformă din punct de vedere tehnologic cu o vechime de 5 ani pe piață.
  • iabilet.ro vinde constant între 300 și 500 de evenimente în orice zi a anului, simultan, în funcție de sezon.
  • biletele se pot verifica prin scanare la intrare folosind o aplicație pentru telefoanele mobile Android și astfel este exclusă posibilitatea de fraudare. Scanarea se face direct în baza de date, online. Pentru comenzile online, clientul primește pe mail biletele cumpărate (de exemplu dacă a cumpărat 4 bilete, primește un .pdf cu 4 bilete), pe care apoi le poate printa și veni cu ele la intrare. A doua variantă de acces este venind direct cu smartphone-ul sau tableta, variantă pe care o recomandăm.
  • cea mai mare rețea din țară: 1800 de puncte de vânzare fizice (Hard Rock Cafe, Berăria H, Cafe Deko, Vintage, Quantic, magazinele UMAN, Magazinul Muzica, rețeaua IQ BOX, rețeaua Say Shops, standul de bilete la Metrou Unirii 1 București, agenţiile Perfect Tour și de pe cele 1500 de automate self-serving ZebraPay în toată țara).
  • cele mai multe metode de plată: plata se poate face pe factură la Vodafone sau Orange (dacă spectatorul nu are bani să vadă showul, cumpără biletul, merge la concert și plătește la sfârșit de lună pe factura de telefonie), cu cardul, prin Paypal, prin OP, rambus, în punctele fizice sau prin voucher.
  • singurul serviciu de ticketing cu aplicații de Android și IOS unde sunt stocate biletele cumpărate (approx 40.000 de utilizatori activi). Biletele cumpărate sunt stocate în aplicație și pot fi prezentate de către clienți la intrare.
  • iabilet.ro efectuează plăți săptămânale către organizatori.
  • rapoarte vânzări în timp real, online.
  • posibilitate de a printa bilete fizice pentru vânzarea la locație la un preț avantajos (sub 1 leu pe bilet).
  • în aplicația de scanare se pot importa automat și codurile de bare ale altor vânzători de bilete!
  • oferim posibilitatea de whitelabeling (vânzare direct din siteul organizatorului prin integrare totală) - deja lucrăm la proiecte cu mai multe agenții de touring de peste hotare, teatre sau conferințe.
  • iabilet operează cel mai performant serviciu de client service (semiautomat - tickets).
  • platforma este construită de organizatori de spectacole cu 12 de ani de experiență și a fost făcută pentru a satisface atât nevoile promoterilor cât și ale enduserilor.
  • peste 90% la sută din bilete sunt electronice - o experiență unică bazată pe simplitate în cumpărare, utilizare și posibilitate de partajare a biletelor către prieteni.
  • platforma se adaptează în timp real la nevoile fiecărui client.
  • reduce utilizarea/risipirea biletelor în format fizic, a hârtiei și a celorlalte materiale implicate.
  • Vă mulțumim!