Întrebări frecvente

Cum pot să vând bilete prin iaBilet?

Trimite un email la contact@iabilet.ro și îți stăm la dispoziție (aproape) 24/24, chiar și în weekend :-) Poți consulta oferta de servicii iabilet.ro aici: www.iabilet.ro/servicii 

Cum pot contacta echipa iaBilet?

Ne poţi contacta pe email, la adresa contact@iabilet.ro sau telefonic, la numărul 0314 326 888 (număr cu tarif normal), unde un robot telefonic te poate ghida printre optiunile pe care le ai la dispozitie.

Cum pot intra la eveniment?

După efectuarea comenzii si finalizarea plăţii, vei primi pe email biletele comandate, în format electronic (PDF). Biletele primite le poti salva pe telefon sau le poți printa pe o foaie A4; la intrare în ziua evenimentului se va scana codul QR de pe bilet. Codul QR trebuie sa fie lizibil pentru a putea fi scanat.

Cât costă livrarea biletelor prin curier?

Dacă ai plătit cu cardul, prin Vodafone, Orange, Paypal sau prin transfer bancar şi ai ales ca biletele să-ţi fie livrate in format fizic prin curier, taxa de transport este 10 lei pentru Bucureşti şi 15 lei pentru restul ţării.

Dacă ai ales plata prin ramburs, trasportul este 15 lei pentru Bucureşti, respectiv 20 lei pentru restul ţării.

Cât durează livrarea biletelor prin curier?

Comenzile efectuate după ora 15:00 vor fi procesate și predate firmei de curierat pentru livrare a doua zi lucrătoare. Comenzile efectuate în zile de weekend sau zile libere conform sărbatorilor legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

După procesare, termenul de livrare de maximum 2 zile lucrătoare. Când iți expediem plicul, vei primi pe email o confirmare care contine numarul AWB generat de sistemul Fan Courier.

Poți afla când ajunge curierul sunând la Fan Courier la numarul 021 9336 (număr cu tarif normal).

Cum procedez daca am cumpărat de la un automat ZebraPay?

După achitarea biletelor la un automat ZebraPay, automatul iți eliberează o chitanță pe care este printat câte un cod de bare pentru fiecare bilet cumpărat. Aceste coduri de bare vor fi scanate la intrare. În plus, vei primi și pe email o copie în format electronic (PDF) a biletelor.

Nu mai pot ajunge la eveniment, ce fac?

Poți solicita anularea biletelor și returnarea contravalorii acestora, la adresa iabilet.ro/anulare.
Atenție, anularea biletelor și returnarea se supun unor
termeni și condiții.

Evenimentul la care am cumpărat bilete s-a anulat. Cum îmi recuperez banii?

Te rugăm să intri la adresa iabilet.ro/anulare și să urmezi instructiunile.

Am pierdut biletele (am sters mailul cu biletele), ce fac?

Intra in contul tau pe desktop sau de pe mobil, iar acolo vei avea istoricul comenzilor tale (iabilet.ro/biletele-mele). De asemenea, poti trimite o solicitare pe adresa contact@iabilet.ro pentru a intra in legatura cu echipa noastra de suport.