Remus Borza, administratorul judiciar al Hidroelectrica va fi unul din speakerii romani care va vorbi despre experienta in gestionarea crizelor in industria romaneasca.
În cadrul conferinței din 29 septembrie vor fi analizate studii de caz din întreaga lume, punând accent pe strategiile de comunicare folosite și pe rezultatele obținute. Prezentările celor doi invitați vor dezvălui mecanisme de analiză și de răspuns ale companiilor, în diferite momente de criză din mediul de afaceri.
În cea de-a doua zi a evenimentului vor avea loc două workshop-uri aplicate, în care se vor dezbate rolul managementului în cadrul celulei de criza, aspecte de media training și reguli de urmat în conceperea unei strategii de comunicare eficiente.
Evenimentul se adresează profesioniștilor care ocupă poziții de middle & top management, precum și specialiștilor în PR din toate domeniile.
SPEAKERI
Cu peste 25 de ani dedicați gestionării situațiilor de criză care au captat titlurile marilor cotidiane, Neil Chapman a lucrat îndeaproape cu managementul de top al unora dintre cele mai mari companii din SUA. Printre pozițiile ocupate de-a lungul carierei sale s-a aflat cea de Public Affairs Director, iar mai apoi cea de Head of Refining & Marketing Communication pentru British Petroleum în Statele Unite. Neil Chapman a fost implicat, la cel mai inalt nivel, în gestionarea unor crize din diverse părți ale lumii, care au ajuns subiect de manual in universități – amenințări teroriste cu bombă în Columbia, explozii la rafinarii, deversări de petrol, accidente de elicopter, scandaluri din lumea tradingului și diverse procese celebre.
Cel de-al doilea invitat al conferinței, Dimitri Schildmeijer, este originar din Olanda și oferă consultanță în managementul comunicării pentru mari companii internaționale, de la relații cu presa sau reacții în social media, până la managementul reputației. A derulat programe de training pentru cele mai mari companii din domeniul energetic, în țări precum: Abu Dhabi, Angola, Australia, China, Egypt, Germania, India, Nigeria, Polonia, Olanda, Marea Britanie și SUA.
Timp de 8 ani, a lucrat pentru ExxonMobil Petroleum & Chemical Europe și a gestionat celula de criză regională și strategia de comunicare de criză pentru Benelux.
Pe parcursul carierei sale, Dimitri Schildmeijer a fost implicat în rezolvarea unor crize de imagine majore: incidente operaționale, restructurări, vanzări active, cesionări, investigații anti-trust ale UE, campanii negative derulate de ONG-uri, intoxicații alimentare și pandemii severe.